Konu
4.doz aşı oldum
17-08-2021, 11:55:53
#3
AltinMustafa
Valla aşıyı olma imkanının bulunmasından daha çok cesaretinizden dolayı tebrik ettim
Ben henüz birinci oldum ve ikinci için verilen tarihi bekliyorum ama biraz mecburiyetten oluyorum ve üçüncü bile düşünmüyorum İnsan korkuyor