Valla aşıyı olma imkanının bulunmasından daha çok cesaretinizden dolayı tebrik ettim Ben henüz birinci oldum ve ikinci için verilen tarihi bekliyorum ama biraz mecburiyetten oluyorum ve üçüncü bile düşünmüyorum İnsan korkuyor