• 29-07-2021, 08:49:55
    #1
    Kız önce ban yanıma gel dedi ayrı şehirde yaşıyoruz. Ertesi gün gelme dedi. Sizce bana karşı sevgisi kalmış mı. Yani bana öfkeli olduğunu biliyorum. Sonra tartıştık engel artı geçti
  • 29-07-2021, 08:51:20
    #2
    Ne oluyor bu forumda ya?
  • 29-07-2021, 08:51:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Naz yapıyordur, seviyorsa kıyamaz çok büyük hata değilse.
  • 29-07-2021, 08:52:36
    #4
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Naz yapıyordur, seviyorsa kıyamaz çok büyük hata değilse.
    İlgisizlik hocam. Sevgisi olmasa gel der mi hiç
  • 29-07-2021, 08:53:06
    #5
    Gerçekten seviyorsan çiçeğini al git sonra bazı şeyler için geç kalınmış oluyor.
  • 29-07-2021, 08:53:48
    #6
    ridvan8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten seviyorsan çiçeğini al git sonra bazı şeyler için geç kalınmış oluyor.
    Hocam inan mesafe ilişkisi. Nasıl yapcam bilmiyorum
  • 29-07-2021, 08:54:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sagocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgisizlik hocam. Sevgisi olmasa gel der mi hiç
    Ufak hediyelerle mutlu et hocam eğer seviyorsan ilgi göster 🌱
  • 29-07-2021, 08:54:59
    #8
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufak hediyelerle mutlu et hocam eğer seviyorsan ilgi göster 🌱
    Hocam kız istemiyordum diyip geçiyor. Engrl atıp geçiyor
  • 29-07-2021, 08:55:35
    #9
    Çok fazla ilgi gösterme öyle biraz akışına bırak ne kadar üstüne gidersen daha fazla trip atacaktır , Dayanamıyorsa kendisi yumuşar sende görürsün zaten .