Kız önce ban yanıma gel dedi ayrı şehirde yaşıyoruz. Ertesi gün gelme dedi. Sizce bana karşı sevgisi kalmış mı. Yani bana öfkeli olduğunu biliyorum. Sonra tartıştık engel artı geçti