Konu
2 yıllık ilişkim hakkında
29-07-2021, 08:49:55
#1
sagocu
Kız önce ban yanıma gel dedi ayrı şehirde yaşıyoruz. Ertesi gün gelme dedi. Sizce bana karşı sevgisi kalmış mı. Yani bana öfkeli olduğunu biliyorum. Sonra tartıştık engel artı geçti