FSahin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 yıllık ilişkim hakkında
15
●331
- 29-07-2021, 08:59:11Ya kadro yetersiz denetlenmiyor ya da r10 kabuk değiştiriyor.FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2021, 08:59:28Yaş, kuşak ve nesil istatistiği sonuçlarıFSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2021, 09:02:42Uzak mesafe ilişkisi diye bir şey yoktur, konular tıkanır, mesajlar atılmaz, haber verilmez. Zamanla bunlar yaşanmaya başlanır. Başta sanaldan sanki çok ilgiliymiş gibi olan insanlar ileride bambaşka kişiliklere dönüşür.
Güven en büyük kumardır. Bu çok güzel bir söz, birisine nasıl güveneceğini bilemezsin güvendiğini sanırsın ama aslında en büyük kumarın içindeyizdir, zaman gösterir en adil hakim olarak.
İnsanların internet üzerinden görmediği, tanımadığı, dokunamadığı, hayatında yer olmayan insanlara karşı aşk yaşadıklarını düşünüyor çok büyük yanılgı, o aşk değil "çaresizlik, yalnızlık, cinsellik" gibi başlıkların dışavurumu.
Siz hayatınızı gerçekten akışına bırakın, sizi yoran sizin nasibiniz değildir. Nasibiniz olsaydı hiçbir şekilde yorulmazdınız tabii elbette yorulmazsam nasıl ilişki yaşarım da diyebilirsin. O yorulma bu yorulma değil, gözünün üstünde kaş var diye engel atılıp kenarda eli kolu bağlı bırakılan birisi olarak iyi düşün...