• 26-06-2021, 10:29:46
    #19
    Olmalısınız.
  • 26-06-2021, 10:59:51
    #20
    Ben aşımı oldum milletin yorumuna bakmayın siz kendiniz karar verin.
    Uzman doktor görüşlerine bakın.
  • 26-06-2021, 11:38:50
    #21
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben aşımı oldum milletin yorumuna bakmayın siz kendiniz karar verin.
    Uzman doktor görüşlerine bakın.
    Uzman doktor deme reis bana babama 3 yıl önce şeker hastası diye kesinlikle oruç tutmamalısın dediler 3 yıldır tutuyor bişe olduğu da yok
  • 26-06-2021, 11:39:53
    #22
    Sağlam karar vermek lazım
  • 26-06-2021, 12:07:35
    #23
    hocam ben aşımı 1 hafta önce oldum sigortalı olmaktan yararlanarak güzel avantajları var (mesela wifi bağlanabiliyorsunuz ve sağ ayağınızı kastığınızda ss alıp telefonunuza gönderiyor asdasasdasdda) şu ana kadar herhangi bir yan etki görmedim kolumda ve omuzlarımda ertesi güne kadar bir ağrı vardı fakat herhangi bir olumsuzluk görmedim.
  • 26-06-2021, 12:43:15
    #24
    LoaPlay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben aşımı 1 hafta önce oldum sigortalı olmaktan yararlanarak güzel avantajları var (mesela wifi bağlanabiliyorsunuz ve sağ ayağınızı kastığınızda ss alıp telefonunuza gönderiyor asdasasdasdda) şu ana kadar herhangi bir yan etki görmedim kolumda ve omuzlarımda ertesi güne kadar bir ağrı vardı fakat herhangi bir olumsuzluk görmedim.
    Bana kolu kıtlattığımızda NFC özelliğinden bahsetmişlerdi o yalan mı hocam?
  • 26-06-2021, 13:04:21
    #25
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana kolu kıtlattığımızda NFC özelliğinden bahsetmişlerdi o yalan mı hocam?
    hocam denemedim daha müsait olduğum bir zaman deneyeceğim ama nfc yi şimdi avucumuzlamı okutuyoruz yoksa oturmamız mı lazım bilginiz var mıdır?
  • 26-06-2021, 14:03:42
    #26
    NextWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biontech kalp kası iltihabına neden olabiliyor, bu durum sinovacta var mı bilinmiyor, biontech testler yaparken sinovac grubu yapıyor mu bilmiyoruz...
    Kaç milyonda bir olduğuna baktınız mı ?
  • 26-06-2021, 14:06:04
    #27
    Ben artık kurtulmak için dün Biontech oldum. Kolda hafif ağrı vardı o da kalmadı gibi