Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben aşımı oldum milletin yorumuna bakmayın siz kendiniz karar verin.
Uzman doktor görüşlerine bakın.
Uzman doktor deme reis bana babama 3 yıl önce şeker hastası diye kesinlikle oruç tutmamalısın dediler 3 yıldır tutuyor bişe olduğu da yok