Biontech olsam mı?
26
●421
- 26-06-2021, 11:38:50Uzman doktor deme reis bana babama 3 yıl önce şeker hastası diye kesinlikle oruç tutmamalısın dediler 3 yıldır tutuyor bişe olduğu da yokPolat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2021, 12:07:35hocam ben aşımı 1 hafta önce oldum sigortalı olmaktan yararlanarak güzel avantajları var (mesela wifi bağlanabiliyorsunuz ve sağ ayağınızı kastığınızda ss alıp telefonunuza gönderiyor asdasasdasdda) şu ana kadar herhangi bir yan etki görmedim kolumda ve omuzlarımda ertesi güne kadar bir ağrı vardı fakat herhangi bir olumsuzluk görmedim.
- 26-06-2021, 12:43:15Bana kolu kıtlattığımızda NFC özelliğinden bahsetmişlerdi o yalan mı hocam?LoaPlay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2021, 13:04:21hocam denemedim daha müsait olduğum bir zaman deneyeceğim ama nfc yi şimdi avucumuzlamı okutuyoruz yoksa oturmamız mı lazım bilginiz var mıdır?yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2021, 14:03:42Kaç milyonda bir olduğuna baktınız mı ?NextWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle