yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana kolu kıtlattığımızda NFC özelliğinden bahsetmişlerdi o yalan mı hocam?
hocam denemedim daha müsait olduğum bir zaman deneyeceğim ama nfc yi şimdi avucumuzlamı okutuyoruz yoksa oturmamız mı lazım bilginiz var mıdır?