hocam ben aşımı 1 hafta önce oldum sigortalı olmaktan yararlanarak güzel avantajları var (mesela wifi bağlanabiliyorsunuz ve sağ ayağınızı kastığınızda ss alıp telefonunuza gönderiyor asdasasdasdda) şu ana kadar herhangi bir yan etki görmedim kolumda ve omuzlarımda ertesi güne kadar bir ağrı vardı fakat herhangi bir olumsuzluk görmedim.
Bana kolu kıtlattığımızda NFC özelliğinden bahsetmişlerdi o yalan mı hocam?