tickenio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Turkovac mı? Biontec mi? Sinovac mı?
19
●440
- 25-06-2021, 16:48:15Bilim insanlarından daha çok, aşı üreticilerinin sesi çıkıyorsa tabi ki konuşabiliriz. 2 doz aşı gündemdeyken bunu pazar haline getirerek bazı aşı üreticilerinin 3. Doz aşı gerekebilir demesi hoş bir şey mi. Burada insan sağlığı önemliyse maddi çıkar neden gözetiliyor? Ya da dsö, Fransa ve pek çok ülke tarafından yasaklanmış kalbe pıhtı attırarak ölüm oranını arttırmış olan bir ilaç neden ülkemizde 14 ay kullanıldı? Gibi soruları sormak da vatandaş olarak hakkımız sanırım, önemli olan insan sağlığıysa
- 25-06-2021, 17:44:18Tamamen KATILIYORUM ! HİÇ BİRİPunisherr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
