Turkovac mı? Biontec mi? Sinovac mı?
19
●440
- 25-06-2021, 15:57:10Dün biontech aşısı oldum koruyuculuk bakımından en üst düzeyde koruma sağlayan bir aşı hocam tavsiye ediyorum. Yan etki olarak aşı bölgesi yani sol kolum ağrıyor birazda yorgunluk var onun dışında ateş baş ağrısı gibi yan etkileri görülmedi.
- 25-06-2021, 15:57:28Biontech oldum 2 günlük küçük bi ağrı çektim ve çok şükür şuan sağlıklıyım
- 25-06-2021, 15:59:04bintech en kralı, kol ağrısı dışında bişi yapmaz tertemiz alman yapmış. Ürün on numara

baş dönmesi kol ağrısı var