• 25-06-2021, 15:53:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ..........................
  • 25-06-2021, 15:56:13
    #2
    Gerçi turkovac daha açılmadı. Olayım da kurtulayım diyorum.
  • 25-06-2021, 15:57:10
    #3
    Dün biontech aşısı oldum koruyuculuk bakımından en üst düzeyde koruma sağlayan bir aşı hocam tavsiye ediyorum. Yan etki olarak aşı bölgesi yani sol kolum ağrıyor birazda yorgunluk var onun dışında ateş baş ağrısı gibi yan etkileri görülmedi.
  • 25-06-2021, 15:57:20
    #4
    Birkaç saat önce biontech oldum
  • 25-06-2021, 15:57:28
    #5
    Biontech oldum 2 günlük küçük bi ağrı çektim ve çok şükür şuan sağlıklıyım
  • 25-06-2021, 15:58:13
    #6
    hocam ben biontech oldum bedavaya kafa yaşıatıyor baş dönmesi kol ağrısı var
  • 25-06-2021, 15:58:58
    #7
    Geçen hafta Biontech oldum sadece 1 gün kol ağrısı vardı onun dışında bir şey yok çok şükür tavsiye ederim
  • 25-06-2021, 15:59:04
    #8
    bintech en kralı, kol ağrısı dışında bişi yapmaz tertemiz alman yapmış. Ürün on numara
  • 25-06-2021, 15:59:05
    #9
    Bir saat önce biontech oldum. Şu anlık sıfır yan etki.