Sağlık ile alakalı bir konuda kapitalizme serzenişte bulunmanız hiç hoş değil. Biz insanların canından daha önemli bir şeyi yok. Neden bunun üzerine konuşmayalım?
@Backlinkim;
Bilim insanlarından daha çok, aşı üreticilerinin sesi çıkıyorsa tabi ki konuşabiliriz. 2 doz aşı gündemdeyken bunu pazar haline getirerek bazı aşı üreticilerinin 3. Doz aşı gerekebilir demesi hoş bir şey mi. Burada insan sağlığı önemliyse maddi çıkar neden gözetiliyor? Ya da dsö, Fransa ve pek çok ülke tarafından yasaklanmış kalbe pıhtı attırarak ölüm oranını arttırmış olan bir ilaç neden ülkemizde 14 ay kullanıldı? Gibi soruları sormak da vatandaş olarak hakkımız sanırım, önemli olan insan sağlığıysa