CGLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
loxerr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
onuruska adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Khotan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yusufsglm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
oldnco adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
erdem21 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ciplakyazar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aslantr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Umarım kimse bu deneyimi yaşamaz.
Alengirik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
voyager adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

bbthns adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Empati yapabilen çok sayıda insan var burada.
Alengirik ve Ciplakyazar bunu beÄŸendi.
2 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
Hocam geçmiş olsun be...
geçmiş olsun yine de 1 gün bile olsa zordur.