Allah bir daha yaşatmasın.
Geçmiş olsun Allah tekrar düşürmesin
Aga be

Hocam geçmiş olsun be...
Geçmiş olsun. Allah bir daha düşürmesin.
Öncelikle çok geçmiş olsun hocam.
Şu an için bu ülkede yapılması gereken tek şey; akıl ve ruh sağlığımızı korumak ve b*ktan bir sebep yüzünden yok yere hapis yatmamak.
Zira hapishane açtığıyla övünen insanların ülkesindeyiz.
Geçmiş olsun hocam, Allah birdaha düşürmesin.
İyi dilekleriniz için hepinize sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.
Umarım kimse bu deneyimi yaşamaz.
Bi ara cezavine giriyorum diye konu açmıştınız şimdi cıktım diye

ne güzel
Şükürler olsun. O gün sizlerim verdiği moralle gitmiştim. Büyük destek olmuştu bu bana. Allah razı olsun.
1 gün yatıp bu cümleyi kurmak, ceza evinden yeni çıktım delirtmeyin beni. ofisin ortasında sesli güldüm resmen. dostum kusura bakma
geçmiş olsun yine de 1 gün bile olsa zordur.
Hocam inan 1 günde bile insanın ruh halini değiştiriyor.
Başlıktaki "cezaevinden yeni çıktım" bir mahkum abimin sözü. Bakmayın raconvari söz olduğuna.
Bkz; okumanın önemi
Okumayı en az sizin kadar seviyorum (:
reklam versen bu kadar okuyan olmazdı
İlgisi ve desteğini eksik etmeyen herkese şükranlarımı iletiyorum.
Empati yapabilen çok sayıda insan var burada.