CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum çok geçmiş olsun
loxerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah bir daha yaşatmasın.
onuruska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun Allah tekrar düşürmesin
Khotan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam.
yusufsglm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aga be Hocam geçmiş olsun be...
oldnco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Allah bir daha düşürmesin.
erdem21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun
Ciplakyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle çok geçmiş olsun hocam.

Şu an için bu ülkede yapılması gereken tek şey; akıl ve ruh sağlığımızı korumak ve b*ktan bir sebep yüzünden yok yere hapis yatmamak.
Zira hapishane açtığıyla övünen insanların ülkesindeyiz.
aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam, Allah birdaha düşürmesin.
İyi dilekleriniz için hepinize sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.
Umarım kimse bu deneyimi yaşamaz.


Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi ara cezavine giriyorum diye konu açmıştınız şimdi cıktım diye ne güzel
Şükürler olsun. O gün sizlerim verdiği moralle gitmiştim. Büyük destek olmuştu bu bana. Allah razı olsun.
voyager adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 gün yatıp bu cümleyi kurmak, ceza evinden yeni çıktım delirtmeyin beni. ofisin ortasında sesli güldüm resmen. dostum kusura bakma geçmiş olsun yine de 1 gün bile olsa zordur.
Hocam inan 1 günde bile insanın ruh halini değiştiriyor.
bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlıktaki "cezaevinden yeni çıktım" bir mahkum abimin sözü. Bakmayın raconvari söz olduğuna.
Bkz; okumanın önemi
Okumayı en az sizin kadar seviyorum (:
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reklam versen bu kadar okuyan olmazdı
İlgisi ve desteğini eksik etmeyen herkese şükranlarımı iletiyorum.
Empati yapabilen çok sayıda insan var burada.