İlgili konu : https://www.r10.net/off-topic/273692...normal-mi.html
Merhaba, öncelikle iyi günler, hayırlı ramazanlar dilerim.
Bu konuyu açmanın amacı, başlıktan da belli olduğu gibi bir özür dileme amacı ile açtım. Çünkü çoğu kişi beni yanlış tanımış, yanlış anlamış. Çoğu yerde dalga konusu olmuşum.
İlgili konu olarak linkini bıraktığım konuyu günler sonra tekrar okudum.
öncelikle, ismim Enes. 17 yaşında lise son sınıf öğrencisiyim. Bu zamana kadar internetle sürekli arası olup, fakat bu tarafını oyunlara vermiş birisiyim. Oyunlarda da sürekli ticaret yapıp, bunu bir türlü gerçek hayata geçirememiş bir insanım. Yaklaşık 5-6 ay önce " gmail piyasası " nı keşfettim. İnternetten daha önce para kazanmamış birisi olarak ilk başlarda küçük ücretler kazanmak beni mutlu ediyordu. Sonralardan biraz daha, biraz daha bu işi ticarete döküp " Türkiye ortalamasında ki bir 17 yaşındaki insana göre, ve kendi fikirlerime göre " güzel bir para kazanmaya başlamıştım. Her geçen gün düzenini kurduğum grup ve sistem biraz daha iyiye gidiyordu. Fakat benim de ister istemez reel hayatta günlük yediğim yiyecekler ve dışarıda daha fazla takılma gibi şeyler değişiyordu.
Bu, bir önceki konunun bir nevi özeti aslında. Ben o bir önceki konuyu, hem bu yaşıma kadar " ilk ticaretlerimi " gerçekleştirdiğim için, hem de 2-3 ay gibi bir sürede xx bin ₺ kazanmanın ileride fikir değişikliğini etkiler mi? Gibi gibi soruları sormak için açmıştım. Zaten bir önceki konunun " gelişme " bölümünde yazdıklarımı okur iseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız.
İlgili konuda kullandığım 170 " adet " çalışan tabiri için de bir özür borçluyum. Tamamen gece saat 4'de uykulu bir şekilde yazdım. Böyle bir tabir kullanmamam gerekirdi.
Dediğim gibi bu konuyu, bir çok yerde dalga konusu olduğum ve insanların beni yanlış anlaması, çoğu yerde yorum olarak geçmesi sebebi ile açtım.
Tekrardan özür diliyorum. İyi forumlar, hayırlı razamanlar dilerim R10 üyeleri.
R10'dan Özür Diliyorum.
45
●2.732
- 27-04-2021, 15:24:33Dostum işinde iyi bir pr uzmanı ile çalışmanı tavsiye ederim. Bu şekilde olmaz..
- 27-04-2021, 15:25:10Çalışan değil, ekip. O hatamı da düzeltmiş olayım.BozR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır, kaçak çalışıyorlar. 😂 - 27-04-2021, 15:25:20Tam yazıyordum dostum , haksızlık buBozR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seni etiketlemezsem kahrımdan ölürüm gel @Kiraz; gel - 27-04-2021, 15:27:00Ne diyelim sigortası vardır inşallah hemencecik emekli olur çalışanlarınız 🤪