Konu
R10'dan Özür Diliyorum.
27-04-2021, 15:32:22
#9
Mücahit
İki şeyi gizli tutman gerek
Kazancın ve iş planın.
Ayrıca bunu zaten yaşına veriyorum ben hevesli olman kötü değil en azından hatanı anlamış özür dilemişsin.