Konu
R10'dan Özür Diliyorum.
27-04-2021, 15:25:20
#6
sadecemfk
BozR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
konuyu okudumda şöyle bir soru ileteyim sigortalı mı çalışanlar ?😂 Önemli değil kardeşlik.
Tam yazıyordum dostum , haksızlık bu
Seni etiketlemezsem kahrımdan ölürüm gel
@
Kiraz
; gel