Konu
R10'dan Özür Diliyorum.
27-04-2021, 15:25:10
#5
royalenes
BozR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
konuyu okudumda şöyle bir soru ileteyim sigortalı mı çalışanlar ?😂 Önemli değil kardeşlik.
Çalışan değil, ekip. O hatamı da düzeltmiş olayım.
Hayır, kaçak çalışıyorlar. 😂