BozR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu okudumda şöyle bir soru ileteyim sigortalı mı çalışanlar ?😂 Önemli değil kardeşlik.
Çalışan değil, ekip. O hatamı da düzeltmiş olayım.
Hayır, kaçak çalışıyorlar. 😂