• 20-04-2021, 22:08:04
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir insanın ben buna insan da diyemiyorum 3 kuruş için başkasının eşi hakkında saçma sapan yorumlarda bulunmasını benim ne vicdanım ne de midem kaldırdı. Lütfen şu konuyu okuyun ve değerlendirmeyi siz yapın. Vicdan sahibi insanların bu şahsın o mesajlarını report ederek süresiz uzaklaştırma cezası almasını sağlamasını rica ediyorum. Herkesin eşi var, çocuğu var. Ama belli ki bu karakter yoksununun bu değerleri yok!

    https://www.r10.net/sikayetim-var/27...etciyim-2.html
  • 20-04-2021, 22:17:07
    #2
    HOCAM bu tür durmlar size zarar verir. r10da bu tür sorunlra diğer üyeler müdahil olmaz. şikayet konusndan kişiler sorunlarını çözerler. ayrıca multi hesapsınız sanırım bu da direk ban sebebidir.
  • 20-04-2021, 22:18:18
    #3
    Bu tür konuları hem ticarete katmamak, hem de bu tür konular üzerine yorum yapmamak daha hayırlıdır diye düşünüyorum.
  • 20-04-2021, 22:21:05
    #4
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HOCAM bu tür durmlar size zarar verir. r10da bu tür sorunlra diğer üyeler müdahil olmaz. şikayet konusndan kişiler sorunlarını çözerler. ayrıca multi hesapsınız sanırım bu da direk ban sebebidir.
    Hangi üyelikle multiyim hocam?
  • 20-04-2021, 22:27:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bu işlerde ana baci kari coluk cocuk katmayiniz lütfen rica ediyorum bu nedir abi
  • 20-04-2021, 22:34:18
    #6
    Herkesin paraya ihtiyacı var okeyde sebebi ne olursa olsun bu şekilde bel altı vurarak küçük düşürülmesini doğru bulmuyorum.
  • 20-04-2021, 22:40:44
    #7
    Üçüncü kişi olarak karışmamanızı öneririm.