Bir insanın ben buna insan da diyemiyorum 3 kuruş için başkasının eşi hakkında saçma sapan yorumlarda bulunmasını benim ne vicdanım ne de midem kaldırdı. Lütfen şu konuyu okuyun ve değerlendirmeyi siz yapın. Vicdan sahibi insanların bu şahsın o mesajlarını report ederek süresiz uzaklaştırma cezası almasını sağlamasını rica ediyorum. Herkesin eşi var, çocuğu var. Ama belli ki bu karakter yoksununun bu değerleri yok!
https://www.r10.net/sikayetim-var/27...etciyim-2.html