HOCAM bu tür durmlar size zarar verir. r10da bu tür sorunlra diğer üyeler müdahil olmaz. şikayet konusndan kişiler sorunlarını çözerler. ayrıca multi hesapsınız sanırım bu da direk ban sebebidir.