• 24-01-2021, 12:50:08
    #1
    Haber izlerken birşey dikkatimi çekti arkadaşlar , ya ben şuana kadar denk gelmedim yada gerçekten garip bir durum var.

    Hani bazen görürüz yetkili kişiler tarafından dükkanlara , restoranlara vb işletmelere denetlemeler olur ve bunlar kamera eşliğinde herkesin göreceği şekilde yapılır , izlediğim haber de böyle bir haber.

    Hani zamanın uğur Dündar i gibi pat diye içeri girerdi.

    Buraya kadar herşey normal de, peki neden büyük fabrikalara holding sahiplerinin işletmelerine böyle baskınlar kontroller olmuyor ?

    Reklam amaçlı yada senaryolu olanlarını demiyorum, yani çok fabrika ortamı gördüm ve neler neler gördüm , tavuğun içine izmarit atanlar, gıdaların içinden prezervatif çıkanlar vb çok şey biliyorum.

    Küçük işletmeye denetim yapılsın ama büyük olana neden yapılmıyor birden aklıma geldi , sizin fikriniz nedir ?
  • 24-01-2021, 12:52:17
    #2
    Holding sahibi daha çok vergi veriyor ondan
    Tabi verirse :d
  • 24-01-2021, 12:54:17
    #3
    Büyük işletmenin tanıdığı/çevresi geniş oluyor
  • 24-01-2021, 13:07:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ağanın eli tutulmaz.
    Vallaha fabrikayı kapatıram ah

  • 24-01-2021, 13:43:10
    #5
    Siz sadece görünen kötü tarafını izlemiş olabilirsiniz. Holding yapısına ulaşan şirketler uluslararası ticaret durumda iso standartlarını sağlaması ve bu standartları iç ve dış denetimler ile kontrol etmesi gerekir.

    Bir gıdaya uygulanan ek besinler bile kontrol edilir.

    Genelleme yapmamanız daha doğru olacaktır.

    Bir firma kötü diye, tüm firmaları bu kapsama almayalım
  • 24-01-2021, 13:47:14
    #6
    barbaros1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz sadece görünen kötü tarafını izlemiş olabilirsiniz. Holding yapısına ulaşan şirketler uluslararası ticaret durumda iso standartlarını sağlaması ve bu standartları iç ve dış denetimler ile kontrol etmesi gerekir.

    Bir gıdaya uygulanan ek besinler bile kontrol edilir.

    Genelleme yapmamanız daha doğru olacaktır.

    Bir firma kötü diye, tüm firmaları bu kapsama almayalım
    Kurumsal firmalarda da çalıştım hocam, konuda sadece iki örneğini yazdım, genel olarak söyleyeceğim kurumsal büyük yerler neyi nasıl saklayacağını çok iyi biliyor.
    Hepsine kötü demek elbette mantıksız olur, ki böyle demedim ki zaten. Benim dikkat çekmek istediğim nokta başka bir noktaydı.
    Ben hangi firmaya kötü dedim, yada kimi bu kapsama aldım, ben sadece neden bu denetlemelerin baskınların sadece küçük işletmelere yapıldığını sordum, konuyu tekrar okuyabilirsiniz.