Siz sadece görünen kötü tarafını izlemiş olabilirsiniz. Holding yapısına ulaşan şirketler uluslararası ticaret durumda iso standartlarını sağlaması ve bu standartları iç ve dış denetimler ile kontrol etmesi gerekir.

Bir gıdaya uygulanan ek besinler bile kontrol edilir.

Genelleme yapmamanız daha doğru olacaktır.

Bir firma kötü diye, tüm firmaları bu kapsama almayalım