barbaros1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz sadece görünen kötü tarafını izlemiş olabilirsiniz. Holding yapısına ulaşan şirketler uluslararası ticaret durumda iso standartlarını sağlaması ve bu standartları iç ve dış denetimler ile kontrol etmesi gerekir.

Bir gıdaya uygulanan ek besinler bile kontrol edilir.

Genelleme yapmamanız daha doğru olacaktır.

Bir firma kötü diye, tüm firmaları bu kapsama almayalım
Kurumsal firmalarda da çalıştım hocam, konuda sadece iki örneğini yazdım, genel olarak söyleyeceğim kurumsal büyük yerler neyi nasıl saklayacağını çok iyi biliyor.
Hepsine kötü demek elbette mantıksız olur, ki böyle demedim ki zaten. Benim dikkat çekmek istediğim nokta başka bir noktaydı.
Ben hangi firmaya kötü dedim, yada kimi bu kapsama aldım, ben sadece neden bu denetlemelerin baskınların sadece küçük işletmelere yapıldığını sordum, konuyu tekrar okuyabilirsiniz.