• 12-05-2020, 03:25:46
    #64
    Üyeliği durduruldu
    Böyle bir konuyu moderatör bile açsaydı bu kadar tepki alamazdı
  • 12-05-2020, 03:27:39
    #65


    komiklik olsun diye atmıyorum...
  • 12-05-2020, 03:34:29
    #66
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    komiklik olsun diye atmıyorum...
    Bu forumda ölüyorum diye konu açsam böyle hit yakalayamam
  • 12-05-2020, 04:12:59
    #67
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşgeldiniz hocam

    Öncelikle burada hepimiz birbirimize hocam diye hitap ederiz. Eminim sizde yakında yazılarınızda "hocam" diye hitap etmeye başlarsınız. Lütfen bu durumu garipsemeyin veya neden diye sorgulamayın. Nice üyeler araştırdı, bir sonuç alamadı. Sadece kabullenin

    Son olarak forum kurallarını okumayı lütfen ihmal etmeyin. Bu hem sizin için hem de R10 için önemli. Tekrardan hoşgeldiniz. İyi akşamlar.
    Hocam konusu hakkında kim bilgilendirecek diye yorumları okuyordum )) foruma üye olmak için yıllaca uğraştım üye olmadan önce de okuduğum tüm konular hocam aşağı hocam yukarı hep merak etmiştim ama zamanla bırakıyor insan araştırmayı ve kendi de başlıyor. Mesajlarım ve konularımda hocam yer almazsa bi eksiklik hissediyorum hocam
  • 12-05-2020, 04:18:13
    #68
    fatihercan28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hande hanım kimse yazmamış ama siz de hoşgeldiniz
    Siz de hoş geldiniz hocam 😀
  • 12-05-2020, 04:22:26
    #69
    malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoş geldiniz öğreneceğiz buraları yavaş yavaş
    Hemşerilerimi buralarda görmek çok güzel
  • 12-05-2020, 05:11:16
    #70
    Hoşgeldiniz, keyifli forumlar.
  • 12-05-2020, 07:04:18
    #71
    Hoşgeldiniz, iyi çalışmalar ...

    Tuba'mı Tuğba'mı ? Tuba ise Tuğba diye mi okuyorsunuz ?
  • 12-05-2020, 07:52:59
    #72
    Hoşgeldin. Forumda başarılar...

    3.5 yıldır foruma üye olan ben vs Tuba...
    Alıntı


    https://youtu.be/pMvrjvtcUOA?t=28