Hoşgeldiniz hocam
Öncelikle burada hepimiz birbirimize hocam diye hitap ederiz. Eminim sizde yakında yazılarınızda "hocam" diye hitap etmeye başlarsınız. Lütfen bu durumu garipsemeyin veya neden diye sorgulamayın. Nice üyeler araştırdı, bir sonuç alamadı. Sadece kabullenin
Son olarak forum kurallarını okumayı lütfen ihmal etmeyin. Bu hem sizin için hem de R10 için önemli. Tekrardan hoşgeldiniz. İyi akşamlar.
Hocam konusu hakkında kim bilgilendirecek diye yorumları okuyordum

)) foruma üye olmak için yıllaca uğraştım üye olmadan önce de okuduğum tüm konular hocam aşağı hocam yukarı hep merak etmiştim ama zamanla bırakıyor insan araştırmayı ve kendi de başlıyor. Mesajlarım ve konularımda hocam yer almazsa bi eksiklik hissediyorum hocam