Konu
Selam, ben tuba :)
12-05-2020, 07:04:18
#71
fixeL
Hoşgeldiniz, iyi çalışmalar ...
Tuba'mı Tuğba'mı ? Tuba ise Tuğba diye mi okuyorsunuz ?