Selam, ben tuba :) - Sayfa 9 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Selam, ben tuba :)
99
●
8.933
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üye Özel
Selam, ben tuba :)
İlk
4
5
6
7
8
9
10
11
12
12-05-2020, 08:11:47
#73
ucuzsiparis
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
MuratcanATAK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ap0x nickini bizim samet kullanırdı.
Bende o üye oldu sandım.
Hoşgeldiniz.
harbi samet nerde öldü mü ? cryptocu
12-05-2020, 08:16:56
#74
MuhammedEksi
Stalker ruhum inşallah beni yanıltır.
Hoş geldin diyelim şimdilik.
12-05-2020, 08:55:47
#75
DieseLLL
Hoşgeldiniz.
12-05-2020, 09:17:42
#76
Kadir TUTAK
Hoşgeldin bende yeniyim forumda umarım güzel bir yerdir.
12-05-2020, 09:38:38
#77
malatyalim44
KoLiK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hemşerilerimi buralarda görmek çok güzel
Teşekkür ederim bende sizi gördüğüme çok sevindim
12-05-2020, 09:40:50
#78
Madtech
Gelen hoşgeldin mesajlarına bak bir de bu devirde kız olmak kötüdür diyorlar 😂
12-05-2020, 11:09:21
#79
tailan
ben katılsam bu kadar mesaj yağmaz vay arkadaş bir merhaba popüler konu yaptı r10 da
Eksik kalmayayım o zaman hoşgeldiniz
12-05-2020, 11:33:12
#80
digiklan
Forumdaki kız arkadaşlarımızın profili yükseliyor. Heykır Sonkraliçe felaketi vardı bir zamanlar eskiler bilir. Sonra sadece makale yazanlar vardı. Artık yeni gelen üyeler daha donanımlı geliyor. Hoş geldiniz Tuba Hanım. Forumda başarılar dileriz.
12-05-2020, 12:03:29
#81
mbaydemir
R10 olarak biraz abartmış olsak da hoş geldiniz
İlk
4
5
6
7
8
9
10
11
12
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler