• 12-05-2020, 08:11:47
    #73
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MuratcanATAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ap0x nickini bizim samet kullanırdı.
    Bende o üye oldu sandım.
    Hoşgeldiniz.
    harbi samet nerde öldü mü ? cryptocu
  • 12-05-2020, 08:16:56
    #74
    Stalker ruhum inşallah beni yanıltır.
    Hoş geldin diyelim şimdilik.
  • 12-05-2020, 08:55:47
    #75
    Hoşgeldiniz.
  • 12-05-2020, 09:17:42
    #76
    Hoşgeldin bende yeniyim forumda umarım güzel bir yerdir.
  • 12-05-2020, 09:38:38
    #77
    KoLiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemşerilerimi buralarda görmek çok güzel
    Teşekkür ederim bende sizi gördüğüme çok sevindim
  • 12-05-2020, 09:40:50
    #78
    Gelen hoşgeldin mesajlarına bak bir de bu devirde kız olmak kötüdür diyorlar 😂
  • 12-05-2020, 11:09:21
    #79
    ben katılsam bu kadar mesaj yağmaz vay arkadaş bir merhaba popüler konu yaptı r10 da

    Eksik kalmayayım o zaman hoşgeldiniz
  • 12-05-2020, 11:33:12
    #80
    Forumdaki kız arkadaşlarımızın profili yükseliyor. Heykır Sonkraliçe felaketi vardı bir zamanlar eskiler bilir. Sonra sadece makale yazanlar vardı. Artık yeni gelen üyeler daha donanımlı geliyor. Hoş geldiniz Tuba Hanım. Forumda başarılar dileriz.
  • 12-05-2020, 12:03:29
    #81
    R10 olarak biraz abartmış olsak da hoş geldiniz