• 26-01-2026, 20:57:26
    #1
    Merhaba, bedelli askerlik için acilinden tuşlu telefon aranıyor.



    Bu model öncelikli ama varsa farklı da değerlendirilir. Bataryası bitmiş, ölü, sinyal almayan telefonlara 2000-2500 TL çekmeyin karşılıklı boşa vaktimizi almayalım lütfen.

    Acilinden pm satan varsa.
  • 26-01-2026, 20:59:04
    #2
    Askerde kullanmıştım 2 sene önce kutusu duruyor sonra hiç kullanmadım istanbuldaysan yazabilirsin
  • 26-01-2026, 21:03:03
    #3
    Eminmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerde kullanmıştım 2 sene önce kutusu duruyor sonra hiç kullanmadım istanbuldaysan yazabilirsin
    2 sene kullanılmadıysa sinyal gelmez artık ona hocam. Deneyip bilgi verir misiniz?
  • 26-01-2026, 21:09:05
    #4
    Bu ve bunun aynısının siyahı var. Şarj aleti ve kargo dahil 1000₺ ye yollarım

  • 26-01-2026, 21:19:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ve bunun aynısının siyahı var. Şarj aleti ve kargo dahil 1000₺ ye yollarım

    tr cihazı ise güzel teklif ++