Eminmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerde kullanmıştım 2 sene önce kutusu duruyor sonra hiç kullanmadım istanbuldaysan yazabilirsin
2 sene kullanılmadıysa sinyal gelmez artık ona hocam. Deneyip bilgi verir misiniz?