Merhaba, bedelli askerlik için acilinden tuşlu telefon aranıyor.
Bu model öncelikli ama varsa farklı da değerlendirilir. Bataryası bitmiş, ölü, sinyal almayan telefonlara 2000-2500 TL çekmeyin karşılıklı boşa vaktimizi almayalım lütfen.
Acilinden pm satan varsa.