• 09-05-2025, 09:19:31
    #1
    Merhaba, aracımın ön camından dışarıyı geniş açılı bir şekilde çekebilecek kamera tavsiyesi verebilir misiniz? 1080p kayıt yapması benim için yeterli. Vlog çekme amaçlı olacaktır. Sarsıntısı düşük olursa çok iyi olur. Yüksek bütçelerde olmayan kamera tavsiyelerinizi bekliyorum. Ya da telefon tutucu alıp telefon ile yapılabilir mi?
  • 09-05-2025, 09:21:22
    #2
    Merhaba, 70mai Dash Cam M310 aldım memnunum, piyasa fiyatı 2000TL
  • 09-05-2025, 09:28:41
    #3
    Merhaba
    Bende farklı bir modeli var 1.5 senedir gayet memnunum benimkide aynı şekilde 1080p geniş açılı

    https://amzn.eu/d/d1Y7KwK
  • 09-05-2025, 09:31:02
    #4
    DDPAI marka cihazlara bakabilirsiniz, fiyat - performans ürünüdür. Ben DDPAI MINI2X modelini kullanıyorum.
  • 09-05-2025, 09:34:55
    #5
    Kullananlar kullandiklari urun hakkinda detay verebilirler mi ?
  • 09-05-2025, 09:36:50
    #6
    dumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, 70mai Dash Cam M310 aldım memnunum, piyasa fiyatı 2000TL
    Hocam kontak yapınca direk kayda başlıyor mu? kurulum basit mi acaba?
  • 09-05-2025, 09:37:43
    #7
    70MAi M310 model araç içi kamerayı kullanıyorum. Video çözünürlüğü yüksek. Açısı 130 derece olması lazım. Ben memnunum. Görüntü kalitesi çok iyi ve plaka okuması açısından sarsıntı etkilemiyor.
  • 09-05-2025, 09:39:47
    #8
    Kapasitörlü olur araç kamerası
    Enerji olduğu an kayda başlar enerji gidince kapanır.
    10 yıldan fazladır xiaomi dashcam var 2k çekiyor.

    Bilindik kendini ispat etmiş iyi bir marka almaya bak ucuza kaçma yıllarca kullan
  • 09-05-2025, 09:43:37
    #9
    Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kontak yapınca direk kayda başlıyor mu? kurulum basit mi acaba?
    Kurulum gayet basit sıkıntısız, kontak açtığın zaman başlar, kontak kapatınca kapanır. Sert bir kasise girdin mi kurtarma videosu çeker otomatik silinmez manuel silinir yani kaza sensörlü. Samsung 512gb u3 disk almanız lazım içine ayrıca 800-1000 TL arası. İsterseniz 216gb alırsınız size kalmış.