Araç İçi Kamera Arıyorum
16
●512
- 09-05-2025, 09:19:31Merhaba, aracımın ön camından dışarıyı geniş açılı bir şekilde çekebilecek kamera tavsiyesi verebilir misiniz? 1080p kayıt yapması benim için yeterli. Vlog çekme amaçlı olacaktır. Sarsıntısı düşük olursa çok iyi olur. Yüksek bütçelerde olmayan kamera tavsiyelerinizi bekliyorum. Ya da telefon tutucu alıp telefon ile yapılabilir mi?
- 09-05-2025, 09:28:41Merhaba
Bende farklı bir modeli var 1.5 senedir gayet memnunum benimkide aynı şekilde 1080p geniş açılı
https://amzn.eu/d/d1Y7KwK - 09-05-2025, 09:31:02DDPAI marka cihazlara bakabilirsiniz, fiyat - performans ürünüdür. Ben DDPAI MINI2X modelini kullanıyorum.
- 09-05-2025, 09:36:50Hocam kontak yapınca direk kayda başlıyor mu? kurulum basit mi acaba?dumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2025, 09:39:47Kapasitörlü olur araç kamerası
Enerji olduğu an kayda başlar enerji gidince kapanır.
10 yıldan fazladır xiaomi dashcam var 2k çekiyor.
Bilindik kendini ispat etmiş iyi bir marka almaya bak ucuza kaçma yıllarca kullan - 09-05-2025, 09:43:37Kurulum gayet basit sıkıntısız, kontak açtığın zaman başlar, kontak kapatınca kapanır. Sert bir kasise girdin mi kurtarma videosu çeker otomatik silinmez manuel silinir yani kaza sensörlü. Samsung 512gb u3 disk almanız lazım içine ayrıca 800-1000 TL arası. İsterseniz 216gb alırsınız size kalmış.Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle