https://www.amazon.com.tr/dp/B0DFYD5...Code=asn&psc=1
şunu bi incele hocam ben bunu aldım güzel geniş açılı
Araç İçi Kamera Arıyorum
16
●512
- 09-05-2025, 09:43:49
- 09-05-2025, 09:59:12Bir cok kisi 70mai Dash Cam M310 kullaniyor sanirim. Peki bunu kendimiz monte edebiliyormuyuz ( cakmakliktan mi aliyor enerjiyi? Arac kapali halde iken (calismiyorken) kayit devam ediyor mu ?(park modu) Gece goruntu kalitesi nasil ? Sesli uyari mevcut mu ?
Herhangi bir uygulamasi var mi ? Menusu turkce menu mu - 09-05-2025, 10:46:34Çok sağolun hocam peki son sorum yazın kullandınız mı sıcaklarda batarya sıkıntısı korktugum sorunlardan biri.dumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2025, 14:39:12Kendiniz monte edebilirsiniz, çakmaklıktan alıyor enerjiyi fakat oto elektrikçiye götürürsen sigortadan çeker onun kablosu ayrı. Kontak kapalıyken kayıt almaz. Gece görüntüsü ideal tatmin eder. Kasise veya kazanında sesli uyarı verip özel bir video çekiyor onun adına kurtarma videosu diye kayıtlı alanda o video silmiyor, manuel olarak silmeniz gerek. Take foto dediğiniz zaman fotoğraf çekiyor. Uygulaması var kurulumunu yapıyorsun, menü türkçe.ikatechws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2025, 14:40:21Ben takalı 2 ay oldu daha havalar yeni ısınıyor fakat sıcaklıkla alakalı herhangi bir şikayet ve yazıya denk gelmedim açıkçası, araştırma yaparken.Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle