• 09-05-2025, 09:43:49
    #10
    https://www.amazon.com.tr/dp/B0DFYD5...Code=asn&psc=1
    şunu bi incele hocam ben bunu aldım güzel geniş açılı
  • 09-05-2025, 09:51:46
    #11
    Hocam 70 mai kullanıyorum gayet memnunum.
  • 09-05-2025, 09:59:12
    #12
    Bir cok kisi 70mai Dash Cam M310 kullaniyor sanirim. Peki bunu kendimiz monte edebiliyormuyuz ( cakmakliktan mi aliyor enerjiyi? Arac kapali halde iken (calismiyorken) kayit devam ediyor mu ?(park modu) Gece goruntu kalitesi nasil ? Sesli uyari mevcut mu ?
    Herhangi bir uygulamasi var mi ? Menusu turkce menu mu
  • 09-05-2025, 10:46:34
    #13
    dumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulum gayet basit sıkıntısız, kontak açtığın zaman başlar, kontak kapatınca kapanır. Sert bir kasise girdin mi kurtarma videosu çeker otomatik silinmez manuel silinir yani kaza sensörlü. Samsung 512gb u3 disk almanız lazım içine ayrıca 800-1000 TL arası. İsterseniz 216gb alırsınız size kalmış.
    Çok sağolun hocam peki son sorum yazın kullandınız mı sıcaklarda batarya sıkıntısı korktugum sorunlardan biri.
  • 09-05-2025, 14:39:12
    #14
    ikatechws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir cok kisi 70mai Dash Cam M310 kullaniyor sanirim. Peki bunu kendimiz monte edebiliyormuyuz ( cakmakliktan mi aliyor enerjiyi? Arac kapali halde iken (calismiyorken) kayit devam ediyor mu ?(park modu) Gece goruntu kalitesi nasil ? Sesli uyari mevcut mu ?
    Herhangi bir uygulamasi var mi ? Menusu turkce menu mu
    Kendiniz monte edebilirsiniz, çakmaklıktan alıyor enerjiyi fakat oto elektrikçiye götürürsen sigortadan çeker onun kablosu ayrı. Kontak kapalıyken kayıt almaz. Gece görüntüsü ideal tatmin eder. Kasise veya kazanında sesli uyarı verip özel bir video çekiyor onun adına kurtarma videosu diye kayıtlı alanda o video silmiyor, manuel olarak silmeniz gerek. Take foto dediğiniz zaman fotoğraf çekiyor. Uygulaması var kurulumunu yapıyorsun, menü türkçe.
  • 09-05-2025, 14:40:21
    #15
    Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sağolun hocam peki son sorum yazın kullandınız mı sıcaklarda batarya sıkıntısı korktugum sorunlardan biri.
    Ben takalı 2 ay oldu daha havalar yeni ısınıyor fakat sıcaklıkla alakalı herhangi bir şikayet ve yazıya denk gelmedim açıkçası, araştırma yaparken.
  • 09-05-2025, 15:00:47
    #16
    dumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben takalı 2 ay oldu daha havalar yeni ısınıyor fakat sıcaklıkla alakalı herhangi bir şikayet ve yazıya denk gelmedim açıkçası, araştırma yaparken.
    Teşekkür ederim hocam.
  • 10-05-2025, 01:01:06
    #17
    70mai a810 ön arka , park sensörlü kullanıyorum
    4k video kayıt özelliği var
    park halinde çarpma , sürtme bunları anlık yakalabiliyor
    insan yaklaşırsa onu yakalıyor kaydediyor