dumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben takalı 2 ay oldu daha havalar yeni ısınıyor fakat sıcaklıkla alakalı herhangi bir şikayet ve yazıya denk gelmedim açıkçası, araştırma yaparken.
Teşekkür ederim hocam.