dumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, 70mai Dash Cam M310 aldım memnunum, piyasa fiyatı 2000TL
Hocam kontak yapınca direk kayda başlıyor mu? kurulum basit mi acaba?