• 01-05-2025, 10:01:43
    #1
    Herkese selamlar uygun yollu imei sebeke sorunu yasatmiycak tuslu telefon ihtiyacim var kardesim haftaya askere gidicek onun icin alacagim 🙏
  • 01-05-2025, 10:05:03
    #2
    Burda var kuzen 1-2 k falan sıfır telefonlar yolla diyorsan kargolarım
  • 01-05-2025, 10:05:36
    #3
    muratclk46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda var kuzen 1-2 k falan sıfır telefonlar yolla diyorsan kargolarım
    kanka sifir burda da var uygun yollu 6 ay onu idare edicek bisey bakiyorum 🙏
  • 01-05-2025, 10:06:52
    #4
    Kamerasız Instagram WhatsApp olan bir tuşlu telefon vardı. Kesinlikle onu bulun alın hocam, Nokia diye hatırlıyorum ama emin değilim.
  • 01-05-2025, 10:08:43
    #5
    acemi birliği sonrası android kullanabilir boş yere almayın derim ben geç gittim askere 2018 de gittim tuşlu telefon satın aldım acemi birliğine girer girmez aldılar telefonu ta ki acemilik bitene kadar vermediler tuşlu telefonu sonrasında 12 ay bonuca android telefonumla devam ettim
  • 01-05-2025, 10:16:55
    #6
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acemi birliği sonrası android kullanabilir boş yere almayın derim ben geç gittim askere 2018 de gittim tuşlu telefon satın aldım acemi birliğine girer girmez aldılar telefonu ta ki acemilik bitene kadar vermediler tuşlu telefonu sonrasında 12 ay bonuca android telefonumla devam ettim
    Bu biraz sans isi hocam isi sansa birakmayalim diye alalim dedik
  • 01-05-2025, 10:17:45
    #7
    justkaraduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu biraz sans isi hocam isi sansa birakmayalim diye alalim dedik
    ben söyleyimde karar sizin tabi
  • 01-05-2025, 12:14:38
    #8
    Danışman
    Şahsi tavsiyem sorun çıkarmayacak değil sorunu uzaktan da çözülebilecek
    bir telefon alın. Sorun çıkarmayacak diye bir şey yok. Mutlaka bir yerlerde
    sıkıntı çıkarıyor. Sorun çıkmasın diye alacağınız telefon da canınızı sıkacak.
    Sorun olursa uzaktan imei atılabilen cihazlar var. Onları tercih ederseniz
    sorun çıksa da çözebilirsiniz. Ne olur ne olmaz diye eski usul telefon kartı
    alsın yanına. Artık çok az kaldı ama gene var pek çok yerde.

    Bir de aile ile iletişim kurulmasını önemsiyorlar. Çünkü şikayet geliyor.
    Birliği arıyor aileler. Komutanlara söylese bile kısa süreli iletişim kurması
    için çözüm sunarlar. Sorun çıkarmayacak diye telefon alan bir tanıdığımın
    başına geldi. imei gitti. Aldığımız yere gittik buradan uzaktan attırdık.
    Sorun çözüldü. Ama arkadaşları arasında tüm süreyi telefonsuz geçirenler
    olmuş. Cihazları buna imkan tanımadığı için
  • 01-05-2025, 12:18:55
    #9
    Bitane samsung fm radyo var bende eskiden kalma 😁