Şahsi tavsiyem sorun çıkarmayacak değil sorunu uzaktan da çözülebilecek
bir telefon alın. Sorun çıkarmayacak diye bir şey yok. Mutlaka bir yerlerde
sıkıntı çıkarıyor. Sorun çıkmasın diye alacağınız telefon da canınızı sıkacak.
Sorun olursa uzaktan imei atılabilen cihazlar var. Onları tercih ederseniz
sorun çıksa da çözebilirsiniz. Ne olur ne olmaz diye eski usul telefon kartı
alsın yanına. Artık çok az kaldı ama gene var pek çok yerde.

Bir de aile ile iletişim kurulmasını önemsiyorlar. Çünkü şikayet geliyor.
Birliği arıyor aileler. Komutanlara söylese bile kısa süreli iletişim kurması
için çözüm sunarlar. Sorun çıkarmayacak diye telefon alan bir tanıdığımın
başına geldi. imei gitti. Aldığımız yere gittik buradan uzaktan attırdık.
Sorun çözüldü. Ama arkadaşları arasında tüm süreyi telefonsuz geçirenler
olmuş. Cihazları buna imkan tanımadığı için