acemi birliği sonrası android kullanabilir boş yere almayın derim ben geç gittim askere 2018 de gittim tuşlu telefon satın aldım acemi birliğine girer girmez aldılar telefonu ta ki acemilik bitene kadar vermediler tuşlu telefonu sonrasında 12 ay bonuca android telefonumla devam ettim
Bu biraz sans isi hocam isi sansa birakmayalim diye alalim dedik