• 21-08-2022, 18:54:56
    #1
    Tercihen 11 ve sonrası yurt içi veya eski usül kayıtlı cihaz arıyorum

    Itrader veya r10 yaşı benden iyi olana önden ödeme yaparım. Diğerlerine önce ürün sonra ödeme veya dolap üzerinden.

    Tekliflerinizi bekluyorum.
  • 21-08-2022, 18:56:50
    #2
    .best ONE 🏆
    Merhaba iPhone 11 64 GB beyaz Türkiye Apple’dan alınma fatura kutu ve hızlı şarj kablosu verilecek. Çizik yok kılıfsız koruyucusuz kullanılmadı. Galiba 10-11 ay garantisi var detaylı bakmam lazım. 11.500 istiyorum.

    13.06.2023 e kadar garantisi var.
  • 21-08-2022, 19:00:10
    #3
    15 temmuz alınmış 11 var konuma yazmıştınız. Geri döndüm cevap vermediniz. 2 yıl garanti kutu fatura herşey mevcut 1 aylık 64 gb cihaz
  • 21-08-2022, 19:01:06
    #4
    "Itrader veya r10 yaşı benden iyi olana önden ödeme yaparım."

    Bu şartları sağlayan sadece Admin var galiba
  • 21-08-2022, 19:04:03
    #5
    @BilalBayar; @MFK;
  • 21-08-2022, 19:05:11
    #6
    MFK
    🌟 CEPTELEFON DÜNYASI 🌟
    PuLeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tercihen 11 ve sonrası yurt içi veya eski usül kayıtlı cihaz arıyorum

    Itrader veya r10 yaşı benden iyi olana önden ödeme yaparım. Diğerlerine önce ürün sonra ödeme veya dolap üzerinden.

    Tekliflerinizi bekluyorum.
    @Harunsaglmm;etiket için teşekkürer abim
    Ulaşın yardımcı olalım.
  • 21-08-2022, 19:05:39
    #7
    Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Itrader veya r10 yaşı benden iyi olana önden ödeme yaparım."

    Bu şartları sağlayan sadece Admin var galiba
    Yaş durumunu sağlayamıyorum ama trade az farkla sağlıyor.

    iPhone 13 Türkiye garantili var ama 20.5 felan istiyorum 24 ocak gibi aldım sanırım 1 yıldan fazla garanti var hiç garantiye verilmedi. 13 pro alacağım için satmayı düşünüyorum
    • Laviniaa
    Laviniaa bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-08-2022, 19:07:25
    #8
    Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Itrader veya r10 yaşı benden iyi olana önden ödeme yaparım."

    Bu şartları sağlayan sadece Admin var galiba
    Şimdi adam tutupta 1-20 ticaret puanı olana önden parayı nasıl güvenerek atsın
  • 21-08-2022, 19:09:00
    #9
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi adam tutupta 1-20 ticaret puanı olana önden parayı nasıl güvenerek atsın
    Tabi hocam bende olsam bende öyle yaparım lakin 2 sene önce platin üye tarafından dolandırılmıştım yaşı falan da büyüktü baya Ben böyle büyük ticaretlerde yüz yüze görüşmenin taraftarıyım.