Tercihen 11 ve sonrası yurt içi veya eski usül kayıtlı cihaz arıyorum

Itrader veya r10 yaşı benden iyi olana önden ödeme yaparım. Diğerlerine önce ürün sonra ödeme veya dolap üzerinden.

Tekliflerinizi bekluyorum.