Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Itrader veya r10 yaşı benden iyi olana önden ödeme yaparım."

Bu şartları sağlayan sadece Admin var galiba
Şimdi adam tutupta 1-20 ticaret puanı olana önden parayı nasıl güvenerek atsın