Tercihen 11 ve sonrası yurt içi veya eski usül kayıtlı cihaz arıyorum
Itrader veya r10 yaşı benden iyi olana önden ödeme yaparım. Diğerlerine önce ürün sonra ödeme veya dolap üzerinden.
Tekliflerinizi bekluyorum.
@Harunsaglmm;etiket için teşekkürer abim
Ulaşın yardımcı olalım.