E-Kitap Okuyucu Arıyorum...
5
●124
- 18-06-2021, 21:45:59Hocam merhaba,
Ben de bundan dört yıl önce e kitap okuyucu aldım, Kindle ilk tercihimdi ama Kobo aldım.
Kobo Aura benim e kitap okuyucum. Tercih nedenim otomatik parlaklığı ayarlaması, yatma saatinden 15 dakika önce azar azar turuncu ışığa geçmesi, idefix'ten direkt alışveriş seçeneği olması idi. Bir de benim ekitap okuyucum biraz büyük yani bir kitap kadar. O da benim çok hoşuma gidiyordu. Bir de Kobo'da yabancı dilde kitap okurken sözlük eklentisi var. Yaklaşık 25 dilli bir sözlük var ve sen yabancı dilde bir kitap okurken bir kelimeye takılırsan kelimenin üzerine tıklıyorsun ve kelimenin kendi dilindeki anlamını görüyorsun.
Kindle,her kitabı göstermiyor. Pdf formatını açmıyor ama Kobo onu çok dert etmiyor. Bir de o zamanlar sadece Amazon'dan direkt kitap alışverişi vardı Kindle'da, Türkçe kitao satışı yoktu. Ben bu bakımdan Kindle almadım. Şu an Kobo'mdan çok memnunum - 18-06-2021, 22:00:56Hocam baya bir araştırdım sözlük bakımından Kindle'ın çok çok ileride olduğu söyleniyor. Teşekkür ederim öneriniz içinDiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Nasip olursa bende bir tane edinmek istiyorum. Ev kitaplarla doldu taştı. - 18-06-2021, 22:41:26Genel olarak kitabın verdiği duyguyu vermiyor orası bir gerçek ama toz yok, kitabı kargoya verdiler ne zaman gelecek derdi yok, yırtılma derdi yok. Kobo'da bir de not tutma özelliği var. Epub formatında bir eser okuyorsan sayfaya not alabiliyor, daha sonra tüm notlarını görebiliyorsun. Benim için bu önemliydi ve cidden karşıladı isteklerimi. Unutmadan şimdi gördüm de söyleyeyim hemen. Güncelleme geldi, artık internet tarayıcısı var, çok hızlı değil ama internete de bağlanabiliyorsun artık Kobo ile.bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de büyük ihtimalle Kindle için de geçerlidir ama neredeyse şarj aletini nereye koyduğumu unutacak kadar az şarj ediyorum cihazı. Bu çok iyi bir şey.
Bence e kitap okuyucu, çok okuyan, okumayı seven herkes için alınmalı. Ne olursa olsun iki marka da sizi mutlu eder hocam.
