bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam baya bir araştırdım sözlük bakımından Kindle'ın çok çok ileride olduğu söyleniyor. Teşekkür ederim öneriniz için

Nasip olursa bende bir tane edinmek istiyorum. Ev kitaplarla doldu taştı.
Genel olarak kitabın verdiği duyguyu vermiyor orası bir gerçek ama toz yok, kitabı kargoya verdiler ne zaman gelecek derdi yok, yırtılma derdi yok. Kobo'da bir de not tutma özelliği var. Epub formatında bir eser okuyorsan sayfaya not alabiliyor, daha sonra tüm notlarını görebiliyorsun. Benim için bu önemliydi ve cidden karşıladı isteklerimi. Unutmadan şimdi gördüm de söyleyeyim hemen. Güncelleme geldi, artık internet tarayıcısı var, çok hızlı değil ama internete de bağlanabiliyorsun artık Kobo ile.

Bir de büyük ihtimalle Kindle için de geçerlidir ama neredeyse şarj aletini nereye koyduğumu unutacak kadar az şarj ediyorum cihazı. Bu çok iyi bir şey.

Bence e kitap okuyucu, çok okuyan, okumayı seven herkes için alınmalı. Ne olursa olsun iki marka da sizi mutlu eder hocam.