Diba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam merhaba,
Ben de bundan dört yıl önce e kitap okuyucu aldım, Kindle ilk tercihimdi ama Kobo aldım.
Kobo Aura benim e kitap okuyucum. Tercih nedenim otomatik parlaklığı ayarlaması, yatma saatinden 15 dakika önce azar azar turuncu ışığa geçmesi, idefix'ten direkt alışveriş seçeneği olması idi. Bir de benim ekitap okuyucum biraz büyük yani bir kitap kadar. O da benim çok hoşuma gidiyordu. Bir de Kobo'da yabancı dilde kitap okurken sözlük eklentisi var. Yaklaşık 25 dilli bir sözlük var ve sen yabancı dilde bir kitap okurken bir kelimeye takılırsan kelimenin üzerine tıklıyorsun ve kelimenin kendi dilindeki anlamını görüyorsun.

Kindle,her kitabı göstermiyor. Pdf formatını açmıyor ama Kobo onu çok dert etmiyor. Bir de o zamanlar sadece Amazon'dan direkt kitap alışverişi vardı Kindle'da, Türkçe kitao satışı yoktu. Ben bu bakımdan Kindle almadım. Şu an Kobo'mdan çok memnunum
Hocam baya bir araştırdım sözlük bakımından Kindle'ın çok çok ileride olduğu söyleniyor. Teşekkür ederim öneriniz için

Nasip olursa bende bir tane edinmek istiyorum. Ev kitaplarla doldu taştı.