• 30-03-2021, 12:38:29
    #1
    Merhaba, halı tutuşu iyi olan uzaktan kumandalı bir araba arıyorum, eğer uyguna geliyorsa yurtdışından da olur, çok bütçem yok.
  • 30-03-2021, 12:39:51
    #2
    Bir an, ülke ekonomisi ile geyik geçen off-topic konusu sandım
  • 30-03-2021, 12:42:24
    #3
    Growth Manager
    halı tutuşu iyi olanların vergisi çok oluyor hocam
  • 30-03-2021, 12:44:29
    #4
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    halı tutuşu iyi olanların vergisi çok oluyor hocam
    Hocam aslında halılarımız ince, çok lüks olmasına gerek yok ayağımızı yerden kessin yeter

    Bu arada geyik değil cidden arıyorum.
  • 30-03-2021, 12:45:33
    #5
    https://www.hepsiburada.com/kadir-ku...NCAK_TOPTAN_07

    2 gün önce aldım. 1.5 yaşındaki oğlum baya beğendi. Bir yerlerde takılma derdi yok. Çarptığı yerden dönebiliyor. Halılarda fena gidiyor. Işıklı olması da küçük çocuklarda dikkat çekiyor.
  • 30-03-2021, 12:45:53
    #6
    Growth Manager
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında halılarımız ince, çok lüks olmasına gerek yok ayağımızı yerden kessin yeter

    Bu arada geyik değil cidden arıyorum.
    sağlam araba almak istiyorsanız amazona falan bakmanız gerek, ondan vergisi yüksek gelir diyorum yurtdışından getirmek gerek
  • 30-03-2021, 12:47:24
    #7
    Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.hepsiburada.com/kadir-ku...NCAK_TOPTAN_07

    2 gün önce aldım. 1.5 yaşındaki oğlum baya beğendi. Bir yerlerde takılma derdi yok. Çarptığı yerden dönebiliyor. Halılarda fena gidiyor. Işıklı olması da küçük çocuklarda dikkat çekiyor.
    Hocam pil dahil değilmiş, piller de pahalı bu zamanda.
  • 30-03-2021, 12:49:34
    #8
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam pil dahil değilmiş, piller de pahalı bu zamanda.
    Valla bimden 10 lu pili 15 TL'ye aldım. Geçen hafta gittim 200 TL'ye şarjlı pilli uzaktan kumandalı araba aldım. Halıda gitmedi maalesef. Boş yere masraf oldu.
  • 30-03-2021, 12:52:00
    #9
    Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bimden 10 lu pili 15 TL'ye aldım. Geçen hafta gittim 200 TL'ye şarjlı pilli uzaktan kumandalı araba aldım. Halıda gitmedi maalesef. Boş yere masraf oldu.
    Hocam peki ses çıkarıyor mu evde kedi var korkmasın.