Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
halı tutuşu iyi olanların vergisi çok oluyor hocam
Hocam aslında halılarımız ince, çok lüks olmasına gerek yok ayağımızı yerden kessin yeter

Bu arada geyik değil cidden arıyorum.