tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam pil dahil değilmiş, piller de pahalı bu zamanda.
Valla bimden 10 lu pili 15 TL'ye aldım. Geçen hafta gittim 200 TL'ye şarjlı pilli uzaktan kumandalı araba aldım. Halıda gitmedi maalesef. Boş yere masraf oldu.