Sizce Ne yapmalıyım
6
●590
- 15-01-2013, 12:56:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhabalar geçen sene ıspartayı kazandım ama gidemedim işlerimi bırakıpta kısmet olmadı bu sene ist kartaldaki gedik üniversitesinden 2 yıllık bilgisayr programcılığı için fiyat aldım yıllı 10k TL fiyat verdiler kafam çok karıştı.Açıktan bilgisaya programcılığı kolay olurmu yoksa normal üniversitede mi okumalıyım bilgisayr programcılıgı sonrasında nerelerde nasıl geçiş yapabilirim bi yardımcı olun zaman kaybdiyorum...iki senem boşuna gitti
- 15-01-2013, 13:28:04Üyeliği durduruldudevlet üniversitesinde okursam eğer bütün işlerimi bırakıp gitmek zorunda kalacagım kocarli gebze da yaşıyorum gedik üniversitesi ile aramda araçlar 15 20 dakika mesafe var o yüzden özel düşünüyorumAkif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2013, 16:40:15Uzaktan Eğitim bilg. prog. zordur hocam. Bi u.e öğrencisi olarak. Bunu göz önünde bulundurun. Gedik Üni. hemen yanımda duyumlarıma göre eğitim kalitesi çok iyiymiş.firebase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2013, 18:53:20Üyeliği durdurulduYorumunuz için teşekkür edeirm hocam... Gedik biraz daha ağır basıyor benim gözümde de... peki bilgisayar programcılığını okuduktan sonra hangi bölümlere geçiş yapabilirim bilginiz varmı ?Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2013, 22:27:15Üyeliği durdurulduanladım teşekkür ederimAbdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle