• 15-01-2013, 12:56:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar geçen sene ıspartayı kazandım ama gidemedim işlerimi bırakıpta kısmet olmadı bu sene ist kartaldaki gedik üniversitesinden 2 yıllık bilgisayr programcılığı için fiyat aldım yıllı 10k TL fiyat verdiler kafam çok karıştı.Açıktan bilgisaya programcılığı kolay olurmu yoksa normal üniversitede mi okumalıyım bilgisayr programcılıgı sonrasında nerelerde nasıl geçiş yapabilirim bi yardımcı olun zaman kaybdiyorum...iki senem boşuna gitti
  • 15-01-2013, 13:07:32
    #2
    Bu yıl oturup biraz ders çalışırsanız iyi bir üniversitede bu bölümü okuyabilirsiniz. Çok yüksek puanlar istenmiyordu bu bölümlerde zaten bence özele gitmeyin, devlette okuyun.
  • 15-01-2013, 13:28:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yıl oturup biraz ders çalışırsanız iyi bir üniversitede bu bölümü okuyabilirsiniz. Çok yüksek puanlar istenmiyordu bu bölümlerde zaten bence özele gitmeyin, devlette okuyun.
    devlet üniversitesinde okursam eğer bütün işlerimi bırakıp gitmek zorunda kalacagım kocarli gebze da yaşıyorum gedik üniversitesi ile aramda araçlar 15 20 dakika mesafe var o yüzden özel düşünüyorum
  • 15-01-2013, 16:40:15
    #4
    firebase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar geçen sene ıspartayı kazandım ama gidemedim işlerimi bırakıpta kısmet olmadı bu sene ist kartaldaki gedik üniversitesinden 2 yıllık bilgisayr programcılığı için fiyat aldım yıllı 10k TL fiyat verdiler kafam çok karıştı.Açıktan bilgisaya programcılığı kolay olurmu yoksa normal üniversitede mi okumalıyım bilgisayr programcılıgı sonrasında nerelerde nasıl geçiş yapabilirim bi yardımcı olun zaman kaybdiyorum...iki senem boşuna gitti
    Uzaktan Eğitim bilg. prog. zordur hocam. Bi u.e öğrencisi olarak. Bunu göz önünde bulundurun. Gedik Üni. hemen yanımda duyumlarıma göre eğitim kalitesi çok iyiymiş.
  • 15-01-2013, 18:53:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzaktan Eğitim bilg. prog. zordur hocam. Bi u.e öğrencisi olarak. Bunu göz önünde bulundurun. Gedik Üni. hemen yanımda duyumlarıma göre eğitim kalitesi çok iyiymiş.
    Yorumunuz için teşekkür edeirm hocam... Gedik biraz daha ağır basıyor benim gözümde de... peki bilgisayar programcılığını okuduktan sonra hangi bölümlere geçiş yapabilirim bilginiz varmı ?
  • 15-01-2013, 21:31:26
    #6
    Bilg. Müh. öğretmenlik Yazılım Müh. ne geçiş yapabildiğimizi biliyorum birde mekatroniğe geçiş yapabiliyoduk ama tam emin değilim
  • 15-01-2013, 22:27:15
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilg. Müh. öğretmenlik Yazılım Müh. ne geçiş yapabildiğimizi biliyorum birde mekatroniğe geçiş yapabiliyoduk ama tam emin değilim
    anladım teşekkür ederim