Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar geçen sene ıspartayı kazandım ama gidemedim işlerimi bırakıpta kısmet olmadı bu sene ist kartaldaki gedik üniversitesinden 2 yıllık bilgisayr programcılığı için fiyat aldım yıllı 10k TL fiyat verdiler kafam çok karıştı.Açıktan bilgisaya programcılığı kolay olurmu yoksa normal üniversitede mi okumalıyım bilgisayr programcılıgı sonrasında nerelerde nasıl geçiş yapabilirim bi yardımcı olun zaman kaybdiyorum...iki senem boşuna gitti