Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzaktan Eğitim bilg. prog. zordur hocam. Bi u.e öğrencisi olarak. Bunu göz önünde bulundurun. Gedik Üni. hemen yanımda duyumlarıma göre eğitim kalitesi çok iyiymiş.
Yorumunuz için teşekkür edeirm hocam... Gedik biraz daha ağır basıyor benim gözümde de... peki bilgisayar programcılığını okuduktan sonra hangi bölümlere geçiş yapabilirim bilginiz varmı ?